Webrovka 2018

admin vloženo dne 6. prosince 2018

Webrovkafest na Klučance 2018

Výtěžek: 50 614 Kč

„Miluju tě Mickey! Miluju tě Mallory!“ Tak začal 17. ročník charitativního festivalu na podporu dětí z dětských domovů Webrovkafest na Klučance 2018 v podání divadelního spolku Krychličky z Vrchlabí. Skvěle propracovanou adaptací filmu Olivera Stonea Takoví normální zabijáci odstartovali každoroční hudebně-divadelní pumelici, tentokrát zasvěcenou oslavě 50. narozenin muzikanta a moderátora Pepy Lábuse. A jak zostra celá akce začala, tak pokračovala i v následujících hodinách. Co by bylo ještě před pár lety nemyslitelné, letos se stalo skutkem. A to vystoupení dechového orchestru na tomto festivalu. Nešlo však o žádné polky či valčíky, ale o perfektně zaranžované moderní skladby v podání odnože Koletovy hornické hudby, nazvané HF Band, v čele s kapelníkem Honzou Hofmanem a skvělými zpěváky Hankou Machačovou a Láďou Lysickým. Tato plechová kavalérie rozjela hudební část akce s takovým nasazením, že po pár minutách už tančila půlka sálu. Lepší start si organizátoři přát nemohli. V první pauze uvedl na sklepní scéně moderátor Tomáš Gagarin sólový koncert oslavence Pepy Lábuse, který se tak představil v téměř už zapomenuté rovině. Původně měli být moderátoři dva, leč bohužel Martin Halaxa krátce před akcí ochořel chřipkou, a opět to tedy bylo celé pouze na Tomášovi. Ten se s tím však popral, jako vždy, se vší noblesou a lehkostí. Druhá se na hlavní scéně představila kapela z blízkého okolí – Sunday jam se skvělou zpěvačkou Terezkou Hanušovou a také klávesistou Zbyňkem Červeným, který coby dlouholetý šéf Kulturní komise města Teplice nad Metují pomáhal Webrovkafestu, co mu síly stačily. Zbyňďo, mnohokrát ti děkujeme za vše, co jsi pro nás udělal!!! Sklepní scénu poté na tři půlhodinové sety obsadil úžasný instrumentalista Omnion, který posluchače provedl svou hudbou minimálně půlkou světa, a který dokazuje světu, že hudba nezná hranice. Krásné počasí vystřídala tma a světla hlavní scény ozářila stálici festivalu, kapelu Poslední lež, která uhrabala cestičku pro jeden z vrcholů akce, narozeninový koncert Pepy Lábuse a jeho SPOLu. Před koncertem samotným pronesl Gagarin blahopřejnou řeč a předal Pepovi červené zrcadlo mistra Matyáše a ještě jedno malé, kapesní (viz. Foto – Petr Tomm).
Pomyslnou třešničkou na dortu, zlatým hřebíkem noci a dárkem pro Pepu Lábuse pak bylo fenomenální vystoupení kyjovské kapely Narajama, která taktéž boří veškeré hudební hranice. Zvuková zkouška tohoto tělesa se trochu protáhla, neboť bylo nutné přestavět bicí soupravu a nazvučit cimbál, čímž vznikl časový skluz, ovšem delší čekání se vyplatilo, protože výkon této kapely stál skutečně za to. Pěvecké výkony Bohdanky Menšíkové a Milana „Lovce“ Bílovského, ale i ty instrumentální všech dalších muzikantů, byly pastvou pro posluchačovo ucho. Těžko popisovat tomu, kdo nedorazil. Tohle se prostě musí slyšet a vidět naživo. Z provozně-technických důvodů nedorazil bluesman Bahňous, a tak sklepní scénu opanovali o trochu dříve Dj´s Radax a Waypa z trutnovského Colorsoundu, kteří spíše než Drum´n ´bass valili do lidí své Psy-transové sety. Na hlavní scéně poté zaduli vrchlabští Cémur šámur, tentokrát vyloženě v mužské sestavě, po nich pak náchodští Heebie Jeebies v čele se zpěvákem Tomášem „Brébou“ Peterkou, jehož hlas mohli již podruhé slyšet posluchači rádia Beat v upoutávce na tento festival. O thrash-metalový hudební závěr hlavní scény se postarala kapela z blízkého okolí Social Error. Zpěvačka a neskutečná dračice Andy Fiedlerová s hláskem jako konipásek rozpumpovala všechny přeživší. Během tohoto vystoupení také vyhlásili Gagarin s produkčním akce Vojtěchem Lábusem výši letošního výtěžku, který po pár letech znovu překonal částku padesát tisíc korun, a děti z dětských domovů a sociálně slabých rodin tak opět budou moci trávit několik pobytů v tomto Bohem požehnaném kraji. Za to patří veliký dík nejen návštěvníkům, kteří vytvořili skvělou a pohodovou atmosféru, ale i partnerským městům, sponzorům a dárcům. O skvělý zvuk akce se postaral na hlavní scéně Roman Kalenda a na té sklepní basák ze Social Error Jirka „Sanchez“ Pastucha.
Do budoucna čekají festival menší organizační změny, ale ty návštěvníci festivalu, jak doufáme, ani nepostřehnou. Závěrem se tedy sluší říci:“ Uvidíme se za rok, přátelé!“.

Webrovkafest na Klučance 2018

17. ročník Charitativního festivalu na podporu dětí z dětských domovů.

17. listopadu 2018

Od 14:30 hodin

věnováno oslavě životního jubilea muzikanta a zprávaře rádia Beat Pepy Lábuse

Moderují: Martin Halaxa a Tomáš Grohregin

Minimální příspěvek:  200,- Kč

Program:

Hlavní scéna:
14:50 – 15:50 – Krychličky – TN Zabijáci
16:00 – 16:45 – HF Band
17:15 – 18:00 – Sunday Jam
18:30 – 19:15 – Poslední lež
19:45 – 20:30 – Pepa Lábus a spol.
21:00 – 22:00 – Narajama
22:30 – 23:15 – Cémur šámur
23:45 – 00:30 – Heebie Jeebies
01:00 – 01:45 – Social error

Sklepní scéna:
16:45 – 17:15 – Pepa Lábus – sólo koncert
18:00 – 18:30 – Omnion
19:15 – 19:45 – Omnion
20:30 – 21:00 – Omnion
22:00 – 22:30 – Bahňous
23:15 – 23:45 – Bahňous
24:00 – 05:00 – ColorSound

Plakát WebrovkaFest 2018

Rozpočet 17. ročníku podpořili:
Město Teplice nad Metují, Město Meziměstí, Město Trutnov, Obec Adršpach, Obec Chvaleč, Ing. Jiří Mačát, Kafe partner, Radiodiagnostika s. r. o. – Miroslav Votoček RA, Pepa Lábus, Požární ochrana a BOZP – Ing. Zdeněk Semerád, Komap s. r. o., Grund a. s., ZD Ostaš, B.D.H. Kovo s. r. o., Autosklo – servis Dušek, Auto sklo – fólie Binek, Kamenictví Petr Beneš, Pivnice Kotva, Auto-sklo Oldřich Šorm, Martin Zeman, Helion s. r. o., Divadlo Bez zábran
Technická, materiální a mediální podpora:
DTP grafika PeKut, Bioplaneta, Monster of metal and hardcore festival, Trutnovinky, Královédvorsko.cz, UFFO Trutnov, Rádio Beat, Pivovar Krakonoš Trutnov, Autobusová doprava Roman Koula, Digitální tisk Luky, Undergroundový klub EDEN Broumov

Moderátoři Tomáš Grohregin a Martin HalaxaModerátoři Tomáš Grohregin a Martin Halaxa

Moderování celé akce na obou scénách se tentokrát zmocní dvě výrazné figury.
Jednou z nich bude opět Tomáš Grohregin, řečený Gagarin, který svým nespoutaným východňárským humorem zásoboval už dva ročníky na Klučance. Jeho styl moderování už k Webrovkafestu tak nějak přirostl a bez tohoto Ostraváka, původem z východního Slovenska, žijícího v Praze, se silnými vazbami na Krkonoše, moderátora, herce a muzikanta v jedné osobě, by byl tento festival o dost chudší. Jelikož úděl průvodce slovem takového festivalu je velice náročný, jak psychicky tak fyzicky, podpoří ho tentokrát, pro pravidelné návštěvníky této akce také již známý, Martin Halaxa. Nejen, že s Pepou Lábusem moderoval Webrovkafest v roce 2009, ale na 15. ročník zařídil do programu festivalu fenomenálního Patricka Fulgoniho s Babe LN. Martin je z Trutnova a pamětníci začátků rádia Černá hora si jistě vzpomenou na oblíbenou moderátorskou dvojici, kterou tvořil právě s Pepou Lábusem. Nyní žije na Zbraslavi a pracuje v Praze v reklamním byznysu. Je velice kreativní a před pár lety se představil i jako scénárista klipu k Pepově písni Délka vteřiny. A že je stejně veselá kopa jako Gagarin, o tom se budete moct přesvědčit na vlastní oči.
https://www.youtube.com/watch?v=Ov-_PCAiQA4&t=11s 
https://www.youtube.com/watch?v=DIwcuwBUDU4
Na začátek

KrychličkyDivadelní soubor KRYCHLIČKY

Podruhé se na Webrovkafestu představí divadelní soubor Krychličky. A hned na start celé akce. Tentokrát však ve velkém stylu a z prostorových důvodů na hlavním sále. Začínáme přesně ve 14 hodin a 50 minut, tak doražte včas, protože tohle se prostě musí vidět!
Soubor Krychličky vznikl před osmnácti lety. První společná iniciativa byla ryze sezónní – v letech 2014 a 2015 se projevovaly především v souvislosti s vernisáží sochařského sympozia Open Air Art festivalu Kakocuco a úspěšnou „ságou“ Pán hor (unikátní komedie typu „potravinového divadla“, kterou jste měli možnost shlédnout v loňském roce). Na svém vrubu však májí i tvorbu neotřelých performancí. Tato představení se vyznačovala naprostou jedinečností:  scénáře vznikaly několik málo dní před samotnou produkcí, zkouška byla zpravidla jedna, a to nejlépe v den konání akce a žádné z těchto vystoupení se už nikdy neopakovalo, přestože všechna sklidila, díky své autenticitě, mimořádný úspěch. V roce 2016 došlo k rozšíření souboru o mužskou část, a to s cílem zcela konkrétním a do této doby nevídaným – nastudovat „opravdovou“ celovečerní divadelní inscenaci. Volba námětu padla na filmový „kulťák“ z devadesátých let, Natural born killers, za jehož natočením stojí Quentin Tarantino (scénář) a Oliver Stone (režie). V létě 2016 tedy začínájí pravidelně zkoušet inscenaci

T.N.Z.: Zabijáci

Na motivy filmu Natural born killers (1994).
Micky a Mallory se potkali, Micky a Mallory se milují, Micky a Mallory se vášnivě milují, velkolepě milují, milují se až za hranice světa… Micky a Mallory jsou populární osobnosti, celebrity, stars, idoly, modly… Micky a Mallory jsou takoví normální zabijáci… Vždyť i masový vrah se přeci může stát superstar…
Zběsile krvavá satira/tragikomedie/komedie/parodie o jedné lásce, několika málo (?!) mrtvolách, mediální masírce, společnosti, pár psychopatech a ekologii.
AUTORSKÝ SCÉNÁŘ a REŽIE: Zuzana CEJNAROVÁ
HRAJÍ: Role Mickyho a Mallory ztvární Radim a Vendula ŠAFAŘÍKOVI. V dalších rolích se představí Lenka SKAVROŇOVÁ, Vlasta STŘÍBRNÁ, Martin ZELINKA, Petr FRANZ
PROJEKCE: Petr MAREK
SVĚTLA: Jan VLAČIHA
TECHNICKÝ SUPPORT: Petr CEJNAR
http://www.suvavrchlabi.cz/o-nas/krychlicky/  
https://www.youtube.com/watch?v=lNCmLno7G-4&t=18s
Na začátek

HF BandHF Band

Sedmnáctou hudební nálož odstartuje HF Band. Pod tímto názvem se skrývá skupinka mladých hudebních nadšenců, která se pokouší probít silnou konkurencí tradičních i alternativních proudů hudby. Stručněji řečeno, jedná se o mladý, moderní dechový orchestr.
Vše začalo v lednu 2006, kdy se parta mladých muzikantů rozhodla zahrát svému kamarádovi na svatbě. Mělo to být jen pro srandu, pobavení hostů, kamarádů, ale i jich samotných – prostě jednorázová akce, ovšem pro velký úspěch se hraní opakovalo. Takto to nějakou dobu pokračovalo, vše se postupně vylepšovalo a pilovalo. Začalo se pravidelně cvičit a tím tvořit i jakýsi repertoár, který by bylo možné na různých akcích předvést.
Jednoho krásného dne (všichni se shodli, že to bylo koncem ledna 2007) se rok staré seskupení dohodlo, že založí zcela novou kapelu s pevným obsazením hráčů, která bude bavit širokou veřejnost svým hudebním vystupováním, kdekoliv bude žádána.
Problémem však bylo najít nějaký odpovídající název nově vzniklé kapely. Po dlouhém debatování vznikl nápad pojmenovat naše uskupení VF band (čili „valte frťany“, „vypijem fšechno“, atd.). Po důkladném zvážení všech pro a proti byl nakonec, s všeobecným nadšením, schválen název HF Band zkracující přezdívku kapelníka (krom dalších, možných i nemožných variací).
Za dobu působení kapely se uskutečnilo několik změn jak u muzikantů samotných, tak u nástrojů. Křídlovák přesedlal na tenor a uvolnil místo nově příchozímu. Opustila nás jediná hráčka – klarinetistka, kterou vystřídal klarinetista a saxofonista v jedné osobě. Změnila se tvář barytonisty, bubeníka a též přibyla baskytara s banjem. Zatím poslední změna se udála na postech zpěváků.
V této neohrožené sestavě kapela pevně v šiku kráčí vstříc novým, hudebním zítřkům a na jejich cestě se zastaví i na Klučance. Takovýto soubor historie festivalu nepamatuje a tudíž byste si neměli tuto událost nechat ujít.
Jan Hofman – „Hofik“ – kapelník, průvodní slovo, aranže, 1. trumpeta
Vítězslav Žák – „Víťa“ – 2. trumpeta
Martin Kriegel – „Krigi“ – 3. trumpeta
Adam Janáček – „Sadám“ – 1. klarinet, saxofon
Jakub Beránek – „Berdy“ – 2. klarinet, saxofon
Jan Forman – „Formička“ – tenor
Zdeněk Portych – „Zdeneček“ – baryton
Marek Procházka – „Prochy“ – pozoun
Martin Rejchrt – „Sunar“ – 1. horna
David Nývlt – „Dáva“ – 2. horna
Michal Winter – „Majkl“ – basová kytara, banjo
Jakub Dřevecký – „Kuba“ – bicí
Ladislav Lysický – „Láďa“ – zpěv
Martina Mádrová – „Marťa“ – zpěv
Hana Machačová – „Hanka“ – zpěv, j. h.
Daniel Škoda – „Danek“ – bicí, j. h.
Lukáš Vlček – „Prcáček“ – tenor, j. h.
http://hfband.cz/  
https://www.facebook.com/HF-band-172372431861/
https://www.youtube.com/watch?v=27FMI77omaE
Na začátek

Sunday JamSunday Jam

Druhou kapelou v pořadí bude Sunday Jam, kapela z blízkého okolí Klučanky. Její historie sahá do roku 2010, kdy se dohodli bývalí spoluhráči z již neexistující kapely Middle Aged bubeník Leoš Novotný a baskytarista Michal Martinec, že je na čase vytvořit něco nového. Během roku 2011 spolu s kytaristou Marcelem Bergrem jamují ve zkušebně a poohlížejí se po nějaké zpěvačce, jelikož prvotní záměr byl postavit tvorbu na ženském vokálu. Zkušebnou jich projde několik a zároveň tou dobou střídá Marcela kytarista a dlouholetý přítel, rocker Petr Kulda (ex. Skalpel, Teplá buchta). Časem se daří vytvořit základy několika skladeb a vznikající kapela se stěhuje do nahrávacího studia Pulton ve Velkém Poříčí, které vlastní baskytarista Michal Martinec a poskytuje tak ideální zázemí. Koncem roku 2012 přichází zpěvačka Míša Řeháková, která působí sice jen krátce, ale přivádí hráče na saxofon Petra Záleského, působícího současně i v šansonovém uskupení 6Náchodníků (zde na klavír hraje zpěvák Heebie Jeebies – Bréba). Sound a aranže se dobarvují a kapela dál tvoří a jamuje. Zcela zásadní zlom nastává v lednu 2013, kdy Petr K. přivádí mladou a velmi talentovanou studentku konzervatoře Terku Hanušovou z Náchoda. Kapela je kompletní a jelikož se schází ve studiu převážně po nedělích, název Sunday Jam, který navrhuje bubeník Leoš je jednohlasně přijat. V roce 2014 kapela oslovuje kameramana Honzu Bartoně a natáčí první videoklip na skladbu Nobody. Vřelé přijetí a úspěch klipu odstartoval živá vystoupení S.J. První koncert kapela odehrála v náchodském Murphysu v rámci Prima sezóny. Sunday Jam dále koncertují v ČR i v zahraničí, natáčí několik dalších singlů a umísťuje se ve finále soutěže Rockfest Dobříš.
Tvorba S.J. je ryze autorská, nicméně texty píší externí textaři Patrik Konig ,Míra Mareš, Standa Hornych a nejnovější skladby opatřuje slovy Olda Jelínek. Poslední změna v sestavě proběhla v roce 2016, kdy se kapela rozrostla o klávesistu Zbyňka Červeného (ex. Jazz Generation). Tento člověk sehrál zásadní roli při stěhování Webrovkafestu do Dědova a navázání skvělé spolupráce s místní kulturou a úřady.Koncert skupiny Sunday jam, kde se mísí šest různých pohledů na muziku, od šansonu, jazzu až po funky a rock bude jistě velmi zajímavým a originálním zpestřením této hudební přehlídky.
Leoš “Gudas” Novotný – bicí
Michal “Pípa” Martinec – baskytara
Petr Kulda – kytara
Zbyněk Červený – klávesy
Petr Záleský – saxofon
Tereza Hanušová – zpěv
http://bandzone.cz/sundayjam 
https://www.facebook.com/Sunday-Jam-675775859132657/
https://www.youtube.com/watch?v=4T1J25x1_Uw
Na začátek

OmnionOMNION

jednočlenný sebesmyčkovací orchestr – world-tr(d)ance/ambient/chilout
Omnion je sólový projekt multi-instrumentalisty a skladatele Tomáše Reindla, ve kterém pod jednou slupkou spojuje mnoho vrstev a inspirací hudebními tradicemi východu i západu, spolu s novými hudebními přístupy a technikami.
Kromě tradičních nástrojů (např. tabla, didžeridu, trom-bone, valašský pra-klarinet, koncovka) a použití lidského hlasu (alikvótní zpěv, gregoriánský chorál, recitace rytmů) využívá Omnion technologie smyčkování a vrstvení v reálném čase, kdy se doslova před očima (i ušima) posluchačů rodí vícehlasé sbory, rytmické struktury či ambientní plochy.
OMNION hraje nejen poslechové, ambientní, či chill-outové produkce, ale i taneční sety, (inspirace žánry, jako psy-trance,atd.) elektronika je zde však vždy ve spojení s živými nástroji (tabla, didžeridu, trom-bone, pra-klarinet…) a hlasy (alikvótní zpěv, beat-box).
Trocha „teorie“ k názvu projektu:
Omnia znamená latinsky „vše“, slabika Óm podle indické filosofie vyjadřuje prvotní zvuk, ve kterém jsou obsaženy všechny tóny. Georg Ohm je jméno fyzika, který ve svém Ohmově akustickém zákoně definoval totéž z fyzikálního hlediska. Onion je anglicky „cibule“, blahodárná to zelenina, jejíž vrstvy připomínají nejen sféry mikro- i makro-kosmu, ale i hudební vrstvy a plochy.
Tomáš Reindl je prakticky jediný v ČR se do hloubky zabývá indickou rytmikou a sólovou i doprovodnou hrou na indická tabla, která studoval vedením jednoho z nejvýznamějších současných tablových mistrů Sanju Sahai.
Současná spolupráce např: Shahab Tolouie, Amit Chatterjee, Lenka Lichtenberg, Yair Dalal, Edward Powell, Pavel Fajt, Slet bubeníků, Al-Yaman.
Hudební spolupráce s radiem Ethno, tvorba filmové a scénické hudby.
Též působí jako lektor hudebních workshopů a seminářů.
Čekají vás tři půl hodinové sety na sklepní scéně, během nichž procestujete, prostřednictvím Tomášových hudebních kouzel, takřka celý svět. Něco takového na Webrovkafestu skutečně ještě nebylo!
https://www.omnion.cz/
http://bandzone.cz/omnion  
https://www.facebook.com/omnion.cz/
https://www.youtube.com/watch?v=2KeUIa0rr14
Na začátek

Poslední ležPoslední lež

Třetí vystupující bude, dnes již víceméně královédvorská kapela, Poslední Lež. Její vůdčí osobností je talentovaná zpěvačka a skladatelka Kateřina Kuhnová (dříve Frimlová – v kapele došlo k veliké svatbě s hráčem na basovou kytaru Matyášem), která coby leader nahradila na jaře roku 2013 posledního ze zakládajících členů, Vojtěcha Lábuse. Na postu kytaristy pak angažovala Pavla Skalického a styl kapely se začal ubírat směrem alternativního rocku. Po čase sama kytaru odložila a jako doprovodného kytaristu přibrala do souboru bratrance basáka, Honzu Kuhna. Dominantou vedle výrazného hlasového projevu šéfky souboru je stále razantní zvuk tahací harmoniky v podání Jana Owara Novotného, který je nyní služebně nejstarším členem kapely a který stál, spolu s tehdejšími členy PL, v roce 2002 u zrodu Webrovkafestu, jehož organizačního týmu je stále aktivním pomocníkem a je také ředitelem pro krizové situace festivalu. Soubor se už téměř definitivně odstřihl od tvorby původní sestavy a skládá spoustu nových krásných písní, většinou z Kátina pera. Jejich muzika díky výrazné druhé kytaře celkem přitvrdila a koncerty PL bývají nyní ještě více energické a mají spád. Po dvou dosud vydaných albech CD Suricata Suricatta (2005) a CD + DVD Vivere Elementa (2013) se pustila do nahrávání dalšího alba. To bylo sice natočeno, ovšem členové kapely byli s výsledkem natolik nespokojeni, že se rozhodli ho ani nevydávat a až se trochu finančně oklepají, jsou připraveni natočit ho celé znovu a to v jiném studiu. Bohužel i takové věci se stávají a tak držme Poslední lži palce, a kdyby chtěl někdo z vás toto nové nahrávání finančně podpořit, jistě vám bude celá kapela velice vděčna, neb jejich muzika je nápaditá a uším libá a jistě by stálo za to, aby jejich nové skladby byly zaznamenány. Podpořme tedy společně kapelu Poslední lež, zatím alespoň hojnou účastí na jejich vystoupení.
Káťa Kuhnová – zpěv
Jan „Owar“ Novotný – tahací harmonika, zpěv
Pavel Skalický – kytara
Jan Kuhn – kytara
Matyáš Kuhn – baskytara
Martin Fejk – bicí
http://bandzone.cz/poslednilez 
https://www.facebook.com/Posledn%C3%AD-Le%C5%BE-185720174863971/
https://www.youtube.com/watch?v=RktH9q6FHuM
Na začátek

Pepa Lábus a spolPepa Lábus a SPOL.

Přesně v polovině prosince to bude půl století, kdy zrodil se On. V době plné národní zlosti a bezmoci vůči okupačním sovětským vojákům přišel na svět, aby se stal úhlavním nepřítelem jakékoli diktatury a zločinných režimů. Jako prvorozený prožíval šťastné dětství a byl nadané dítě. Když trochu povyrostl, nastoupil krom základní školy i na Lidovou Školu Umění v Trutnově a začal se učit na klavír. Zde pochytil první vědomosti v oblasti hudební teorie, což mělo na jeho pozdější hudební vývoj nemalý vliv. (pozn. Nejzásadnější hudební znalosti načerpal později z hudební příručky Tajemství akordových značek).
Odmala miloval přírodu, proto nastoupil do místního turistického oddílu, ve kterém strávil několik spokojených let. Dodnes je vášnivým turistou; nejradši se prochází v trutnovském lesoparku a všeobecně v lesích okolo Trutnova. Odtud pramení Jeho cit pro hudební motivy a přírodní lyriku.
Ve dvanácti letech dostal od babičky první kytaru, na kterou se sám nebo s pomocí hodného souseda pana Generta začal učit. (pozn. Tato kytara, na kterou se pak učili i oba Jeho mladší sourozenci, byla později rozšlapána při jedné metalistické orgii opilými hroziči v Trendu, kde do té doby tvořila součást dekorace.) Slýchával totiž z oken sousedů, bratrů Klacíkových, libé tóny strunných drnkacích nástrojů a jejich zvuk mu učaroval. A také to, že na kluky s kytarou vždycky hodně letěly holky. Začal se učit písně od Karla Kryla či Pepy Nose a na lavičkách u plaváku hrával s kamarády pro holky a ostatní posluchačstvo, většinou tvořené dalšími budoucími muzikanty. Také samozřejmě hrával u táborových ohňů se svým oblíbeným oddílem. S Jendou Klacíkem začali tvořit první texty a písničky. Legendárním songem byl Placatý kámen (ukázka: Viděl jsem na zemi placatej kámen, shejb jsem se k němu a bouch se do lebky. V tu chvíli myslel jsem, že je se mnou Ámen a měl jsem špinavý tenisky.)
S přibývajícími léty a nastupující pubertou zatoužil po kytaře elektrické. Přání mu bylo úžasnou babičkou opět splněno a po nějaký čas se u Něj v pokojíčku scházívala podivná skupinka Jeho spolužáků a kamarádů, rozblikávala podomácku vyrobenou barevnou hudbu a přes všelijaké magneťáky vydávala zběsilé zvuky přebuzených kytar. První kapela, ve které působil, se jmenovala Hlavkins. Elektrika Ho však po nedlouhém čase omrzela a vrátil se ke klasické akustice. Přítomnost elektrické kytary však tehdy nejvíce ocenil Jeho o osm let mladší bratr, který už se tehdy rozhodl, jaký nástroj mu bude osudem. 
Puberta s sebou, jak už to bývá, přinesla i výraznou změnu prospěchu ve škole a po nástupu na gymnázium i vzrůstající zálibu v pro mládež zapovězené pochutiny. Ovšem, a co je zásadní, začíná veřejně vystupovat. Zúčastní se několika soutěží, jako byla Porta a podobné festivaly. Úroveň Jeho textů se počala podstatně zvyšovat a vznikly tak hity jako 1. 6. 1434 nebo Zrcadlo mistra Matyáše. Na Portě si Ho všimlo (tehdy jen) duo Kantoři a vzali ho s sebou jako hosta na koncert do Špindlerova Mlýna do ozdravovny Pětiletka, kde sklidil veliký obdiv a potlesk. Tím se mu otevřela cesta do muzikantského světa a zanedlouho se seznámil s Pavlem Dobešem, Láďou Strakou a dalšími, v té době již populárními písničkáři. Seznámil se také s Radkem „Kruťasem“ Urbanem, který pořádal s přáteli v Radvanicích Country bály, a spolu vyráželi na další hudební akce. Bohužel jich v té době příliš mnoho nebylo. A tak se ve Svojšicích potkal s písničkáři Mariánem Kořínkem a Bimbem, se kterými pak nějaký čas vystupoval v duu. Vystupovat ve dvou bylo tenkrát vcelku časté a tak si tímto způsobem spolu zahrálo poměrně dost různých kytaristů a zpěváků.
Při jednom radvanickém country bálu založila společně parta muzikantů a organizátorů fanouškovskou skupinu Folkový klub Jarka Nohavici a i On byl u toho. Tehdy nikdo z nich nemohl mít ani tušení, jak se věci mají a byl pro většinu z nich velikým hudebním vzorem. Muzikantský život však příliš nekorespondoval se studiem gymplu, leč maturita se blížila. Nakonec vsadil na to, co ho od studia nejvíce odtahovalo, muziku. Zkoušku z ruského jazyka absolvoval s kytarou a zkoušecí komisi oblažil několika písněmi od Vladimíra Vysockého a Bulata Okudžavy. Známky z ostatních předmětů nebudeme pitvat.
Po škole absolvoval několik nepříliš dlouhých období v různých zaměstnáních typu skladník v zelenině apod. Na vojnu byl povolán ke spojařům do Klecan, a když za Ním přijela rodina na vojenskou přísahu, marně Ho hledali mezi pochodujícími šiky. Stál stranou, mezi skupinkou vojáků, kteří se nemohli tohoto „bujarého veselí ze služby vlasti“ zúčastnit. Zachránila Ho rozměrnost jeho nohou, na které armáda nesehnala do přísahy potřebnou velikost. Takže místo spojařiny si odskočil na čtyři měsíce do Uherského Hradiště na „lapidušskou školu“ a poté plnil vojenskou službu na ošetřovně. Někdy na konci léta 1989 útvar v Klecanech zrušili a přesunuli na letiště do Pardubic, kde se setkal nejen s několika kamarády z Trutnova, ale poznal tu i nové zajímavé lidi. V revolučních časech tak coby zdravotnický doprovod jezdil s vojáky do vojenské nemocnice v Praze, kde se v každé volné chvilce zapojil do šíření letáků a účastnil se demonstrací. Během opušťáku zahrál na trutnovském náměstí v rámci oslav Dne lidských práv, což byla v ohledu na tehdejší politickou situaci akce velmi záslužná. Po zvolení prezidentem pana Václava Havla pak vyplňoval svými písněmi časovou prodlevu během první návštěvy tohoto velikého malého muže, opět na trutnovském náměstí. V té době asi ani nikomu nevadilo, že by měl tou dobou být na ošetřovně v Pardubicích.
Z vojny se dostal díky jejímu zkrácení už o dva měsíce dříve a jako mnoho jiných zatoužil poznat trochu svět. V roce 1990 se s kamarády vypravil do Vídně a po pár měsících do Dánska, kde se seznámil s partou švédských mániček. Tato léta, kdy se otevřel svět a padly zdi, prožíval hippiesácké období a působil převážně v restauracích Na Bouchalce, v Kotvě, U Haranta a samozřejmě také v trutnovském hudebním klubu Trend. V roce 1991 navštívil kamarády ve Švédsku a pak na dva měsíce zmizel v Holandsku. Původní plán cestovat přes Holandsko do Španělska za prací nevyšel a to hlavně z důvodu liberálnosti tamního prostředí a dostupnosti všemožných lákavých věcí. Jako písničkář téměř vůbec nevystupoval, začal však zpívat s art-rockovou kapelou Dračí ulička.
Byl též u zrodu rádia Černá hora, které bylo ve své době naprosto skvělé. Většinu moderátorů tvořili totiž lidé z hudebního podhoubí Trendu a na playlisty se ještě nehrálo. Hrála se veškerá dostupná muzika všech žánrů. Pak ovšem zasáhla komerce. Dodnes jsou legendární společné pořady s Martinem Halaxou a také jedno Jeho bouřlivé noční vysílání. Po odchodu z Černé hory se v září 1994 stěhuje do Prahy. Čtyři až pět dní pracuje kdesi na poště, ale záhy získává práci prodavače knížek v metru na Palmovce. Přebývá u kamaráda Petra „Medvy“ Linharta v drážním domku na Zličíně a sžívá se s metropolí. Časem se dostal k práci, která Ho celkem bavila a to skladníka v nakladatelství Paseka. Knihy byly také vždy jeho vášní a tak se alespoň trochu cítil ve svém živlu. Občas zaskakoval coby moderátor na Rádiu 1 a externě spolupracoval s rodícím se rádiem Metuje, kde provázel svým hudebním pořadem o rocku a folku „Cesta časem po Čechách“.
V Praze se vrátil ke kytaře a v roce 1996 nahrál své první, ještě sólové, album Morana. Začal vystupovat, nejprve v duu se Slávkem Formanem a postupně se kolem něho utvořila celá kapela. O SPOLu už jsme ale psali mnohokrát, a tak to nyní opomineme.
Od září 2002 působí coby moderátor zpráv v rádiu Beat. Dnes je vskutku zprávařskou legendou a jeho nezaměnitelný přednes se stal velice populárním. Již hezkou řádku let je i zpěvákem HardTrampského mini orchestru Totem´s, který jste na Webrovkafestu mohli potkat už třikrát.
Ano, je to tak! On, tento bard, oslaví letos 50. narozeniny a proto bude letošní ročník hodně o oslavě jubilea člověka, jenž se již před lety oprostil od většiny Ďáblových nástrah, a my to oslavíme s ním. Sice o měsíc dříve, ale lepší příležitost se nemohla naskytnout. Čeká vás nejen spousta hudebních hostů, kteří Mu přijedou zahrát a popřát, ale i On sám přispěje svou hudební troškou do mlýna festivalu. A to hned dvakrát, ve dvou různých rovinách. Nejprve zahraje během první přestavby hlavního pódia na sklepní scéně, bez kapely, pouze sám s kytarou. Uslyšíte tam několik Jeho písní ve zcela jiné podobě, než je možná znáte. A pak, ve víru večera se svým SPOLem před hlavní hvězdou večera, kapelou Narajama.
Pepa Lábus – kytara, zpěv
Tomáš Nýdrle – baskytara
Michal Drašar – bicí
Míra Votoček st. – kytara
Petr Bařina – housle, zpěv
http://www.pepalabus.cz/  
https://www.youtube.com/watch?v=JKfP4auB2hc
Na začátek

NarajamaNARAJAMA

“V rovině hudební terminologie – World Music. Filozoficky vzato výtvarná hudba.”
To o sobě tato pozoruhodná kapela z jihomoravského Kyjova píše na oficiálním webu. V aktuální podobě vznikla v první polovině 90. let. Pokud by se její hudba vůbec dala k nějaké skupině přirovnat, tak snad jedině trochu ke King Crimson a místy možná k Primus. S nimi je pojí i hudební invence a instrumentální mistrovství všech členů Narajamy. Od zmíněných legend je ale odlišuje cimbál v nástrojovém obsazení a lehké “ohlasy” folklórní melodiky v některých skladbách. Díky tomu se dá bez přehánění napsat, že Narajama není podobná nikomu a ničemu. Hrála tehdy ve složení Bohdana Menšíková (tehdy ještě s rodným příjmením Petrů) – cimbál a back vocal, Milan Lovec Bílovský – zpěv, Roman Kouřil – kytara, Igor Judas – baskytara, Petr Goldmann – bicí. Jejich hudbu doplňují kvalitní poetické a místy až surrealistické texty. V roce 1996 vychází u Indies Records první oficiální album „Vytancuj chmury“. O rok později u stejného vydavatelství vychází další album „V tom víně je nalháno“. Narajama úspěšně vystupuje na různých festivalech, koncertuje s kapelami jako Dunaj apod. a občas vyjíždí hrát i do zahraničí. S blížícím se koncem dekády Bohdana kapelu opustila. Koncem roku 1999 kapela nastoupila do studia a nahrála další album „3’mej“. Cimbál byl nahrazen klávesami, na které hrál Lovec. V roce 2000, po neúspěšném pokusu album vydat, kapela vyhlásila kratší pauzu. Ve skutečnosti se ale v podstatě rozpadla. Dlouhá léta je mnoho jejich fanoušků i přátel vyzývalo k obnovení činnosti, ale někteří členové víceméně na kapelu rezignovali. K jejímu “znovuzrození” přispěla i jedna neobvyklá skutečnost. Zhruba 10 let po rozpadu se k albům Narajamy dostali mladí konzervatoristé z Prahy a dostala je tak, že několik skladeb nacvičili ve stejném nástrojovém obsazení včetně cimbálu, sehnali kontakt na Lovce a oslovili ho s žádostí o spolupráci. Ten na to kývl, protože byl dál hudebně činný v jiných projektech (třeba kapela VRRM s Vladimírem Vencou Václavkem, Milošem Dvořáčkem a René Pařezem) a začal s nimi zpívat. Kvůli námitkám některých členů bývalé Narajamy vystupovali pod názvem “Narajama Revisited”. K velkému štěstí fanoušků to postupně vedlo k tomu, že se zhruba po jedenácti letech od rozpadu v roce 2011 Narajama obnovila. A dokonce ve stejném obsazení jako kdysi. Přibyl jen hráč na perkuse Radek Klíč, takže hrají v šesti. Bohužel se na ně díky tak dlouhé pauze pozapomnělo, takže vlastně začali znovu od nuly. Záhy oficiálně vyšlo nevydané třetí album „3’mej“. Kapela začala tvořit nový repertoár a ještě více fúzovala a míchala hudební styly. Výsledkem je hudební počin s názvem „Convergere“, ve smyslu sbližování a prolínání hudebních stylů, což trefně vystihuje obsah velmi pestrého alba. Prolínají se v něm prvky moravského folkloru, jazzu, progresivního i alternativního rocku, afro-latinské rytmiky podtržené australským didgeridoo. Na podzim 2017 vyšlo zatím poslední, v pořadí páté, album s názvem “Cuncurrere”, které je opravdovým klenotem. Všechny recenze, které vyšly, ho hodnotily až nebývale kladně. V časopisu Instinkt bylo dokonce zařazeno mezi 12 nejlepších alb roku 2017 (třeba vedle Boba Dylana).
Na závěr se sluší dodat, že kapela, která už na Webrovkafestu vystoupila v roce 2013, ovšem tehdy ještě, krátce po svém znovuvzkříšení neměla takovou sílu a kadenci jako nyní, bude nepochybně uměleckým vrcholem celé akce a nezapomenutelným zážitkem pro všechny přítomné. To vám mohou potvrdit návštěvníci festivalu Jazzinec, na kterém toto úžasné těleso vystoupilo na jaře letošního roku spolu s kapelou Donny McCaslina.
Petr Goldmann – bicí
Igor Judas – basová kytara
Milan Bílovský – zpěv
Roman Kouřil – kytara
Bohdana Petrů Menšíková – cimbál, zpěv
Radek Klíč – perkuse
http://bandzone.cz/narajama
http://www.narajama.cz
https://www.facebook.com/bandnarajama/
https://www.youtube.com/watch?v=09FB1xIUTfo
Na začátek

BahňousBahňous

K Webrovkafestu již neodmyslitelně patří také Vašek „Bahňous“ Blabolil. I letos se představí na Klučance se svými bluesovými kousky a vyplní dvě přestávky hlavní scény na sklepním, undergroudnovém pódiu. Tato ikona české undergroundové scény, dnes působící mimo jiné i v kapelách Prasečí farma a Bílé světlo, většinou uzavírala program festivalu svými jam sessiony, kdy sám s resophonickou kytarou, bicíma a foukací harmonikou nejednou stáhl k dalšímu hraní některé muzikanty z ostatních kapel a společně vytvořili neopakovatelná hudební tělesa, která hrála až do časných ranních hodin. Na 13. Ročníku, ještě na chatě Webrovka, jsme vyzkoušeli model, že Bahňous v rohu hlavního pódia vyplňoval pauzy během výměny kapel, což nás vlastně inspirovalo k vytvoření samostatné sklepní scény, kterou objekt Klučanky oproti Webrovce umožňuje a jak již je pravidlem, půlhodinové mezery v programu krásně vykrývá.
Těšte se tedy, během dvou posledních pauz na parádní bluesové improvizace, ve kterých je tento muzikant skutečným mistrem. Možná se k Bahňousovi přidá i jeho kamarád z Mostu, kytarista Tomáš a možná i někteří další hudebníci. Vašek je původně z Trutnova, kde velmi aktivně působil v místním undergroundu, ovšem v osmdesátých letech se odstěhoval na Chrudimsko, kde žije dodnes. Vidět a slyšet jste ho mohli buď samotného nebo s různými uskupeními na celé řadě rozličných akcí, ať už je to Open Air Festival Trutnov, Magorovo Vydří, ve Vraclavi nebo různě po klubech či menších festivalech. Blues is live forever.
http://bandzone.cz/fan/stoker  
https://www.youtube.com/watch?v=Q3rjh92DztY
Na začátek

Cémur šámurCémur šámur

Snad už jsou všechna slepá střeva vyřezána a elektrifikovaný strunně-žesťový soubor písní a tanců z Krkonoš bude moci letos vynahradit fanouškům svou loňskou absenci.
Kapela se hudebně soustředí výhradně na zcela původní, tedy autorskou tvorbu. Posluchači nastavuje zadumanou tvář i známý rozverně rozšklebený ksicht. Prapodivnou muziku dokreslují jednak žertovné říkačky lidových autorů z Vrchlabí či legendárního T. R. Fielda, ale i poesie předních českých básníků (Reynek, Halas). Soubor nabízí obecenstvu všech věkových kategorií barevné decibely, ve kterých pozorný a bystrý posluchač vystopuje prvky maloměstského swingu, (nejen) krkonošského folklóru, ale i deathmetalu s lidskou tváří…Neoddělitelný od složky hudební a textové je též hluboký zážitek vizuální. Mnozí členové jsou též výtečnými tanečníky. Vše je prezentováno s patřičným nadhledem a (sebe)ironickým humorem, kapele toliko vlastním, který ale zároveň poskytuje dostatečný prostor pro zamyšlení.
Vrchlabský minibigband CÉMURŠÁMUR ve své tvorbě zbavuje tzv. „alternativní“ hudbu přílišné vážnosti. Pro finální výraz souboru je důležitý humor, který se projevuje jak v textech, tak v hudebních aranžích.
„Nesnažíme se lidem sdělovat nějaká moudra, prostě se jen bavíme a potěší nás, když se naši posluchači pobaví taky. Občas i tuze rádi okolí mírně postrašíme“.
Během pravidelné aktivní koncertní činnosti (od roku 2000 doposud okolo 500 koncertů) CÉMURÁCI řádí převážně ve východních Čechách, ale čím dál častěji zahlcují svými barevnými decibely i posluchače v rámci celých Čech a Moravy i Slovenska a Polska. Takže lets go dance!
Ondřej Horák – zpěv
Milan Lukeš – altsax
Denis Remsa – baskytara
Petr Cejnar – bicí
Aleš Vejnar – kytary, klávesové nástroje
Zuzka Cejnarová – pozoun

Honza Vlačiha – trumpeta
http://www.cemursamur.net
http://bandzone.cz/cemursamur 
https://www.facebook.com/C%C3%A9mur%C5%A0%C3%A1mur-120496881383597/?ref=br_rs 
https://www.youtube.com/watch?v=XYkKxliN_pw
Na začátek

Heebie JeebiesHeebie Jeebies

Po muderlantech z pod Žalejho opanují pódium na hlavní scéně hudební veteráni náchodského districtu Heebie Jeebies. To je nejen píseň Louise Armstronga a voo-doo výraz pro pocit naprosté dezorientace, ale především už od roku 1993 kapela z Hronova. Původní sestava se během let několikrát změnila, stejně jako repertoár. Od původního ovlivnění kapelami Pixies, U.K Subs, ranými Offspring, ale i Laibachem a dokonce kapelami stylu EBM se odvíjely první hudební kroky. Mix punku, crossoveru a také popu ovlivnil zvuk prvního šesti písňového dema „Už je tu zase to pitomý jaro“ z roku 1996, které vzniklo v Královéhradeckém studiu Past za spolu producentského dozoru Pavla Sondy. V té době už rok posunoval na kytaře struny Aleš „Mulis“ Kulda. Po vydání dema a úspěšném křtu na náchodském zámku přichází nabídka nahrávací firmy Happy Music (která bohužel nebyla nikdy naplněna) a odchází kytarista Tomáš Laštovička. Dva roky hraje kapela s jednou kytarou a poté do sestavy přichází kytarista Jarka Vodička. V té době vzniká v Teplickém studiu Exil CD Fuckin´Boys, které díky nedostatku zkušeností provozovatelů studia nedopadlo produkčně nejlépe. Natočeno bylo 21 skladeb, z toho 12 jakž takž použitelných. Po natočení alba odchází baskytarista Pavel Tuček a Jarka tedy přebírá jeho post. V letech 1999-2001 prožívají Heebie Jeebies útlum. Málo koncertují, tvorba nových písní vázne. Nový vítr do plachet přináší začátkem roku 2002 Michal „Basbombardon“ Říha (tenor), bratr bubeníka a Michal „Juliani“ Rudolf (basová kytara).
V té době je vytvořena kostra nového koncertního programu, který staví na dechové sekci, vokálech a melodičnosti písní a na jaře se začala opět ve studiu Past točit deska „Krotitelé ruchů“. Čas je nepřítelem nás všech, takže deska byla dokončena až v polovině roku 2004 a křest proběhl na konci roku v Hronově. Zahrát si přišli i ex-basáci Jarka a Pavel, hrály se věci ze všech desek, včetně těch nejstarších kousků. Do sestavy se přidal trumpetista Jan „Zajda“ Zajíček, který chtěl jen zpestřit svým uměním koncert při křtu, ale poté zjistil, že bez Heebie Jeebies nemůže být, takže se stal regulérním členem. V květnu 2008 začala kapela v pražském studiu Hostivař pod vedením Zdeňka Šikýře pracovat na desce To se tam nevejde. Ta vyšla v říjnu téhož roku u vydavatelství Cecek Records a pokřtěna byla na koncertech v Machově a na Zděřině s účastí sboru Skřivánci a dalších hostů. K písni Horská dráha vznikl ještě téhož roku videoklip. S písní Kde je kulička? kapela uspěla v roce 2009 v soutěži Naděje Beatu a vyhrála cenu poroty Kalumet strýčka Indiána. V dubnu 2010 kapela získala 3. místo v soutěži amatérských hudebních skupin s názvem Radegast Líheň a v červnu první místo v soutěži Przeglad kapel rockowych, která se konala v polské Nowe Rudě. V létě téhož roku se managementu kapely ujal Pavel Lelek a koncem roku kapelu opustil trumpetista Zajda, kterého nahradil Tomáš Bořek Podstata.
Na jaře a v létě 2012 vznikla deska Ctrl + C, Ctrl + V, ke které přibyly celkem tři videoklipy a byla pokřtěna na Jiráskově Hronově před čtyřtisícovým davem fanoušků a s hosty Karolínou Fiedlerovou (zpěv), Martinem Bohoušem Bohadlem (housle) a Mildou Meierem (bicí). Na konci roku 2012 opouští Heebie Jeebies baskytarista Hugo, kterého nahrazuje seňor Pablo Hurdálek. V roce 2014 vyšla k dvacátému výročí kapely deska „20“, na které se objevily covery písní HJ od spřátelených kapel, namátkou Imodium, S.P.S., Totální nasazení, N.V.Ú., Airfare, Komunál, 6 NaChodníku a dalších. Deska obsahuje také jednu píseň v podání HJ, a sice cover polských Hurt „Lecę ponad chmurami“.
Pabla v roce 2015 střídá na postu basáka Sam Hawkins Mareš a v květnu 2016 opouští kapelu jeden ze zakladatelů a dlouholetý bubeník Hanz Říha, kterého nahrazuje zatím v pozici hosta Jirka Georg Záliš.
Na jaře 2017 začíná kapela nahrávat první tóny do nové desky v pražském studiu Hostivař u zkušeného Zdeňka Šikýře a v srpnu vydává své (podle kritiků) nejpovedenější CD s názvem „Cirkus.“ Křest proběhl v parku A. Jiráska v rámci divadelního festivalu Jiráskův Hronov. Kmotry nového CD byli Hana Nedvědová, Lucie Peterková a kapela Satelit Kanibal z Hradce Králové.
Smutnou zprávou bylo, když se na konci téhož roku rozhodl zakládající člen a táta kapely Aleš „Mulis“ Kulda ukončit učinkování z rodinných důvodů. Toho nahradil v lednu 2018 rodák z Hronova a zkušený kytarista Marcel „Máca“ Berger, který své působení v kapele odstratoval koncertem v Peci pod Sněžkou 10.2.2018 v Klondike clubu.
Během svého fungování natočila kapela několik videoklipů, poskytla rozhovory Českému Rozhlasu, Rádiu Metuje, TV Prima, Alternativa TV, Big Bangu, MF Dnes, Deníkům Bohemia, deníku Právo, TV Genus Plus, mnoha internetovým magazínům, a dalším. Heebie Jeebies mají za sebou hraní na velkých festivalech po celé republice, v klubech i na Slovensku a v Polsku a dokonce na kuriózních místech, jako v autoservisu, v pivovaře, na plese gymázia, či univerzity apod.:-)
Tomáš Bréba Peterka – zpěv, samply
Marcel Máca Berger – kytara, zpěv
Jirka Georg Záliš – bicí
Sam Hawkins Mareš – baskytara
Jan Little Big John Podstata – tenor
Tomáš Bořek Podstata – trubka
http://www.heebiejeebies.cz/  
http://bandzone.cz/heebiejeebies 
https://www.facebook.com/heebiejeebiesband/ 
https://www.youtube.com/watch?v=UKTQ8vD7O_U
Na začátek

Social errorSocial Error

A jak je zvykem, pořádná nálož na konec. Mladá královehradecká kapela Social Error začala v roce 2016 jako uskupení čtyř studentů – nadšenců do thrash metalu, kteří se sešli v hospůdce v Pohoří během festivalu Agressive music fest. Během dvou let se přijetím nového kytaristy a obměnou na postu bicích věkový průměr mírně zvýšil, přesto prvotní myšlenka a nadšení kapely zůstává.
V současné době se může kapela pyšnit přídavným jménem mezinárodní, jelikož nejnovějším členem je bubeník z Polska, tudíž i zkoušky probíhají střídavě u nás a v Polsku. Další složení jsou potom dvě kytary, basa a zpěvačka v první linii. Kapela zatím nemá žádné oficiální CD, v současné době však probíhají přípravy na natáčení. Hudbu i texty si skládá kapela sama, i když na některých koncertech si nějaký ten cover neodpustí.
Jméno Social Error vystihuje hlavní náplň textů, které se většinou týkají současných „společenských errorů“ mladé generace, jako jsou například sociální sítě a 100% online svět. Sama kapela přiznává, že většina textů je i jejich aktuálním problémem. Styl, který spojuje všechny členy je thrash metal, kapela se ale snaží vymanit z šuplíku jednoho stylu a přízviskem crossover dává jasně najevo, že se nebojí kombinovat více různých stylů.
Vydržet tedy až do konce se více než doporučuje. Koncert této kapely, ve které basuje Sanchez, který loni zvučil sklepní scénu, bude rozhodně skvělou tečkou hlavní scény. Pak už se můžete nalodit do autobusů, které vás odvezou domů, nebo se přesunout na párty do podzemí a tam řádit až do rána.
Andy Fiedlerová – zpěv
Leoš Pálka – kytara, zpěv
Bartek Serafinowski (Pl) – bicí
Zdenek Spryňar – kytara zpěv
Jiří Sanchez Pastucha – baskytara, zpěv
http://bandzone.cz/socialerror
https://www.facebook.com/socialerrorband/  
https://www.youtube.com/watch?v=zuUTH7PNNCU
Na začátek

ColorSoundColorSound

Noční taneční párty už na Klučance zdomácněly a ani letos tomu nebude jinak. S úderem půlnoci znovu rozduní podzemí Psy Trance a Drum´n´bass v podání nám již dobře známých Dj´s z trutnovského ColorSound systemu.
Myšlenka založit tento sound system se zrodila začátkem roku 2009. Tenkrát se dalo do kupy pět trutnovských dýdžejů, jejichž společným oblíbeným stylem je Drum and bass, někteří však hrají i Electro a Trance. První mejdany se odehrávali převážně na polích kolem Trutnova, postupně své akce i aparaturu vylepšovali a vznikaly tak nezapomenutelné párty například víkendový festival u Pilníkova v roce 2010, několik ročníků párty na koupališti v Malých Svatoňovicích a nespočet klubových akcí, hlavně v trutnovském klubu Kabinet. Dále se CSS podíleli na čtyřech úspěšných ročnících Garage party pod trutnovským Uffem, přehlídce místních sound systémů. Loni se také rozrostli o dalšího souputníka, mladého DJ Pavla „Pajgoše“ Schmidta a i on se letos na párty předvede se svou mixáží.
Takže vy, kteří nebudete mít po skončení programu na hlavní scéně stále dost a nebude se vám ještě chtít odjet domů, nebo vy, co to dáte na Webrovkafestu takzvaně „na punkáče“, či budete nocovat poblíž, můžete ve sklepě řádit až do pěti hodin do rána. Možná i ještě dýl, dokud vám budou síly stačit.
Hrát vám budou tito Dj´s:
Radim „Radax“ Chládek
Ruda „Waypa“ Novák
Pavel „Pajgoš“ Schmidt
https://www.facebook.com/groups/colorsoundsystem/
https://www.youtube.com/watch?v=NcT24HFaUhc
Na začátek

Přípravy jsou v plném proudu a na podzim se na vás těšíme.